کارت ویزیت ماندگار

 

 

Picture1

كارت ویزیت از ساده ترین ابزارهای ارتباطی محسوب میشود. هدف از ارائه كارت ویزیت، اعلام مشخصات كلی و نمایش اطلاعات لازم برای برقراری تماسهای آتی است. علاوه بر این كارت ویزیت بخشی از شخصیت شما و بخشی از هویت شركتی كه در آن مشغول به كار هستید را نیز در خود جای داده است.  مشكل اساسی در استفاده از كارت ویزیت این است كه اغلب كارتهای ویزیت ارائه شده به مشتریان بعد از چند دقیقه به جایی بهتر از سطل آشغال راه نمی یابند این اتفاق عجیبی نیست. خود شما هم با اغلب كارتهای ویزیت دریافتی همین كار را می كنید. افراد بانفوذ و مهم‌تر، تعداد كارت ویزیت‌های بیشتری دریافت می كنند و چون امكان بایگانی و نگهداری همه كارتها برایشان میسر نیست، در اولین فرصت خود را از شر كارتها خلاص می كنند. مطمئن باشید این داستان، برای برخی از مشتریان شما هم اتفاق می افتد. حالا اگر آن مشتری از مشتریان مهم شما باشد این امر می تواند منجر به از دست دادن فرصتی مناسب شود.

Picture3

راه حل چیست؟

برای از دست ندادن اینگونه فرصتها یك ابزار طلایی وجود دارد: ارائه كارت ویزیت ماندگار

تفاوت اصلی این دسته از كارت ویزیتها با سایر كارتها، استفاده مناسب از خلاقیت و خرج كردن كمی ذوق است. اگر كارت ویزیتی طراحی و تهیه كنید كه با كارتهای متداول متفاوت باشد و عنصر خلاقیت به درستی در آن خرج شده باشد. مدت عمر كارت ویزیت شما افزایش خواهد یافت و این یعنی امكان بهره مندی بیشتر از فرصتها.

در ادامه با نمونه هایی از كارت‌های ماندگار آشنا می شوید. كارتهای بی رقیبی كه تا مدتها نزد مشتریان باقی خواهند ماند:

 

Picture5Picture4Picture2Bizcard6 Bizcard7 Bizcard9 Bizcard18+ Bizcard19+ Bizcard21

( منبع : چهارراه تبلیغات، امیر بختایی)

یک نظر

افزودن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *