تبلیغات و اینستاگرام

این روز ها یکی از شبکه های پر بازدید در بین رسانه های اجتماعی اینستا گرام است. بازاریابی با اینستاگرام  چند سالی است که در شبکه اینستاگرام متداول شده است.تبلیغات در اینستاگرام گستردگی زیادی در میان کابران ۱۵۰ میلیونی پیدا کرده و توانسته هرروز عده بیشتری را به سمت خود را درج تبلیغات خود بکشاند.

بعد از این که اینستاگرام توسط فیسبوک خریداری شد توجه افراد زیادی به سمت این نرم افزار جلب شد و افراد به سمت این نرم افزار هجوم آوردند و ان را به یک دیگر معرفی کردند و در واقع به یک باره این شبکه اجتماعی مورد توجه زیادی قرار گرفت و به یک محل شلوغ و پر رفت و امد برای افراد تبدیل شد ، و کم کم صحبت از تبلیغات در اینستاگرام به میان آمد .  بعد از این که این مکان پر رفت و امد شد به بهترین مکان برای تبلیغات اینترنتی و معرفی نمودن شرکت ها و برند های متفاوتی تبدیل شد .

1

اینستا فضاي خوبي جهت نمايش گذاشتن كالا و محصولات مي باشد ولي جهت برند سازی بر پايه تبلیغ مفيد نمي باشد اهمیت تبلیغات در اینستاگرام را در ذهن نگه داريد و توجه كافي داشته باشيد که هدف خود را فقط به معرفي محصول تمركز نماييد و تلاش كنيد برند خود را بر پايه كالا در این شبکه های اجتماعی به كاربران خود ارائه دهيد. در مرحله نخست بدانيد كه اين شبكه ها اهميت دارند و اينستا جز زير مجموعه فيس بوك مي باشد که در آمد مالي آن بر پايه تراکنش های تبلیغاتی و تبلیغات در اینستاگرام بدست مي آيد.

اهمیت و مهم بودن تبلیغات در اینستاگرام:

اینستاگرام یا به قول خودمانی و رایج در بین افراد همان اینستا در حقیقت محلی می باشد بسیار مناسب و خوب برای معرفی کردن محصولات مختلف ، افراد برای این که محصولات خود را برند سازی کنند آن هم بر اساس و پایه ی تبلیغات باید اصولی را رعایت کنند و روش های تبلیغات در اینستاگرام مناسبی را به کار ببرند تا در نهایت به اهدافی که دارند دست یابند و بر روی اهدافشان تمرکز کنند .

این اشخاص به هیچ وجه نباید اهمیت تبلیغات اینستاگرام را به دست فراموشی بسپارند و در عوض باید بیشترین وقت و تمرکز شان را بر روی معرفی کردن و شناساندن خود و محصولات شان در اینستاگرام بگذارند و سعی نمایند که از طریقشبکه های اجتماعی برند شان را سر شناس کنند و برای خود مخاطبانی را جذب نمایند . پس برای گام اول باید خود را معرفی کنید و به تبلیغات اینترنتی و بازاریابی اینترنتی اهمیت دهید .

از ایسنتا چگونه جهت تبلیغ استفاده کنیم ؟

نخست بايد تلاش كرد كه در اینستا تنها محصول بايد شناخته شود و مانند يك بازارياب در اينستا شروع به كار كرد كه به صورت مجازي عمل مي كند و فقط جهت خبر رسانی و ارتباط با مشتریان اين شبكه را بكار نبريد. كساني كه از تبلیغات در اینستاگرام استفاده مي كنند تمايل به مطالعه و نوشتارندارند و تنها در صورتي مي توانيد اطلاع رساني در اينستا داشته باشيد كه مربوط به اطلاع رسانی نمایشگاه , حراجی ها باشد و گرنه مخاطبين را به فیسبوک یا تویتر انتقال دهيد .

در تبلیغات اینستاگرام برای شرکت می توان با طراحی تمپلتی برای شرکت که در گوشه ای از آن لوگوی شرکت باشد استفاده کرد، این کار باعث اثربخشی تبلیغات در اینستاگرام می شود.

در تبلیغات در اینستاگرام باید افراد مهم را در حساب کاربری خود فالو کنید و عکس های آنها را لایک کنید، این عمل باعث افزایش فالور می شود.

 

افزودن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *