بطری سلفی ، کمپین بازاریابی کوکاکولا برای نسل هزاره

 

این روزها عکس‌های سلفی به بخشی از زندگی نسل Y تبدیل شده و برخی افراد از هر فرصتی برای گرفتن عکس سلفی استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث شده در این میان نیز شرکت‌های زیادی با معرفی ابزار مخصوص سلفی، تلاش دارند تا نسل هزاره را جذب برند کنند و این بار نوبت کوکاکولا هست.

2

کوکاکولا در یک کمپین بازاریابی با نام بطری سلفی Selfie Bottle از این علاقه مندی نسل هزاره استفاده کرده است.

 

کوکاکولا یک پایه مجهز به دوربین را برای بطری ۵۰۰ میلی‌لیتری خود ساخته تا «اولین بطری سلفی دنیا» را عرضه کند!
این بطری می‌تواند به‌صورت خودکار وقتی آن را برای نوشیدن به میزان ۷۰ درجه نسبت به افق خم کردید از شما عکس بگیرد و تصاویر آن نیز از طریق درگاه USB به گوشی شما منتقل خواهد شد!

کمپین بازاریابی بطری سلفی کوکاکولا توسط یک آژانس تبلیغاتی به نام Gefen Team  برای یک رویداد تابستانه کوکاکولا ساخته شده است تا افراد بیشتری را به شرکت در این رویدادها و گرفتن سلفی و همچنین به اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، اسنپ‌چت و اینستاگرام البته با هشتگ مناسب تشویق کند.

3

البته این اولین باری نیست که شرکت کوکاکولا دست به تولید محصولی تکنولوژیکی زده و اوایل سال جاری نیز آنها از برنامه‌های خود برای بازیافت بطری‌های قدیمی و تولید هدست‌ های واقعیت مجازی سخن گفتند.

افزودن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *